6týdenní online program pro lektory jazyků

další běh je v plánu na začátku roku 2025

Praxe

v jazykovém koučinku 

 

Získejte větší jistotu ve využívání koučovacích principů. 

  • Víte, o čem jazykový koučink je a dává vám smysl jej ve své práci využívat?
  • Je vám jasná role kouče a způsob, jakým se vede studenta jazyka z koučovacího pohledu?
  • Máte základní znalosti o koučovacím rozhovoru a práci s jazykovými cíli?
  • Zkoušíte koučovací nástroje zapojovat do vašich spoluprací, ale zatím jen tak zlehka?
  • Rádi byste se do toho opřeli s větší jistotou a měli tak se svými studenty ještě lepší výsledky?

do zprávy napište: Čekací listina - Praxe koučink 

Společné Zoom mastermind setkání s účastnicemi programu z 1. běhu - bezpečné prostředí, otevírání témat do hloubky, skvělá parta podporujících se lektorek na stejné vlně. 

Vím, jaké to je, když máte všechny ty skvělé koučovací techniky k dipozici,

 

ale pak nastane realita
a jsou před vámi studenti, kteří očekávájí, že jim vše naservírujete...

Sama jsem si prošla (a stále procházím!) postupným vývojem, kdy jsem začínala tu a tam zařazovat koučovací nástroje, stanovovat cíle, tvořit akční plány, vyhodnocovat pokrok a celkově vést studenty k větší autonomii.

Vím taky, jaké to je být na to sám.

A pak taky vím, jaké to je, když najednou máte podporu, můžete se ptát, sdílet s ostatními a především pak dostat zpětnou vazbu. 

Rozhodně ale vím, že stojí za to jít do akce a zkoumat,
jak se v roli jazykového kouče UKOTVIT. 

V bezpečném prostoru dostanete možnost se výrazně posunout dál. 

do zprávy napište: Čekací listina - Praxe koučink 

Odpovědi z dotazníku absolventek tohoto programu.

Přestaňte dělat koučink intuitivně.

Získejte více praxe i zpětné vazby.

  • Dostanete prostor pro trénink v bezpečném prostředí.
    Čeká vás 3x koučovací nácvik dvojici, budeme jedno téma rozvádět více do hloubky, abychom si nacvičili i pokračovací rozhovory. Vy budete v roli kouče, já v roli supervizora, další účastník programu v roli koučovaného.
  • Na vlastní kůži si zažijete, jaké to je být koučovaný.
    Když si sílu koučovacích technik sami zažijete na svých vlastních problémech, budete ještě více zapálení a přesvědčení o tom, že takto chcete pomáhat vašim studentům.
  • Získáte velmi cennou zpětnou vazbu.
    Dostanete feedback nejen při nácvicích s kolegy z programu, ale i k nahrávkám z vaší vlastní praxe se studenty.
  • Posunete se díky společným mastermind setkáním.
    Půjdeme rovnou do hloubky, žádné okecávání, společně se podpoříme pro váš osobní i byznysový růst.
  • Rozšíříte si znalosti a budete mít v ruce vzorové šablony.
    Tři horká témata: začátek spolupráce, ukončení balíčku / vyhodnocení pokroku a jak pracovat s nekoučovatelnými studenty. Posdílím s vámi své kompletní know-how.

Koučovací nácviky ve dvojicích. Cenná praxe, která vydá za všechny příručky světa! V programu je prostor pro 3x stejné téma, abychom vyzkoušeli i pokračování a navazující rozhovory. 

Program je zaměřený

na procvičení koučovacích dovedností

a získání větší jistoty při vedení koučovacího rozhovoru

Nácvik rozhovorů

3x nácviky ve dvojicích

Supervize

3x feedback k audio nahrávce

Společné Zoom cally

3x mastermind a brainstorming

WhatsApp skupina

podpora během programu i po skončení

Google Classroom

3 praktické lekce s přístupem navždy

Vzorové šablony

ihned k použití ke každé lekci

Kdo vás programem provede?

Lenka Málková 

Absolvovala jsem trénink a certifikaci pro metodu neurolanguage coaching ®, která je akreditovaná u ICF (International Coaching Federation) a kde jsem získala základní znalosti a dovednosti. Jsem ale přesvědčená o tom, že největšího poznání dosáhneme vlastní praxí a posloucháním své intuice.

V roce 2021 jsem byla součástí školícího týmu Niny Hanákové, se kterým jsme pořádaly několik celodenních workshopů k tématu jazykového koučinku pro lektorky jazyků.

Od roku 2022 pomáhám jazykovým lektorům začít používat prvky jazykového koučinku pomocí individuálních konzultací.

V zimě 2023 jsem spustila první vlastní program Základní principy jazykového koučinku, který má za sebou tři úspěšné běhy. 

Jak hodnotí absolventky přínosy tohoto programu?  

Před kurzem jsem sice už zvládala využívat koučovací přístup ve výuce, ale netroufala jsem si nabízet studentům čistý jazykový koučink, nevěřila jsem si na to dostatečně.

V průběhu kurzu jsem měla několik koučovacích rozhovorů se svými studenty a získala od Lenky takovou zpětnou vazbu (na ty rozhovory), která mě několikrát doslova dostala do kolen a ukázala mi, jak se nad rozhovorem zpětně zamyslet, co bylo vhodně vedené a kde naopak mám mezery z pohledu jazykového koučinku.

Už ke konci kurzu jsem se nebála nabízet studenům koučovací rozhovor v momentě, kdy jsme narazili na situaci, ve které by právě koučovací rozhovor mohl pomoct. 100 % studentů kterým jsem tuto možnost nabídla ji využili a byli nadšení z toho, co jim koučovací rozhovor dal a jak se v průběhu cítili. Naprostá radost a spokojenost na obou stranách.

Pod vedením Lenky jsem "vyrostla" v jazykového kouče a já budu Lence navždy vděčná za to, že se rozhodla lektorům pomáhat a učit je jazykovému koučinku.
Děkuji Leni!! 🙂
Laura Cejpková lektorka angličtiny / https://www.anglickyted.cz/
Do programu jsem vstupovala, abych informace z prvního dílu dostala více do praxe a to se určitě podařilo.

Program doporučuji všem lektorům, kteří vnímají studenty především jako lidi s rozdílnými životy a záleží jim na nich, aby se posouvali dále.

Supervize našich koučovacích rozhovorů byla skvělá praxe. Moc se mi líbily následné živé setkání, kde jsme mohli sdílet své aktuální situace. Pro mě byl důležitý další názor jiného člověka, jak se při koučování se mnou cítí a jakým přínosem mu to je. Zažít si koučovací rozhovor z obou stran byl skvělý nápad.

Pro své klienty věřím, že má koučování velký přínos a jsem ráda, že jim ho nyní mohu ve své praxi nabídnout s větším sebevědomím.

Lenka je skvělá lektorka a mentorka. Vždy nás podpořila a ochotně posdílela svůj pohled ze své víceleté praxe. Díky moc!
Jana Kalenskálektorka angličtiny / https://www.zivotvesvete.cz/

Součástí programu je:

  • 3 témata přehledně zpracovaná na Google Classroom s přístupem navždy
  • vzorové šablony ihned k použití ke každé lekci
  • 3x koučovací nácviky ve dvojicích
  • 3x supervize formou zpětné vazby na audio nahrávku vašeho rozhovoru se studenty (lze místo toho využít jako 30min individuální konzultace)
  • 3x společný Zoom hovor formou mastermind a brainstorming
  • WhatsApp skupina s podporou během i půl roku po skončení programu

 Cena programu je 8.700,- Kč. 

Cenu můžete uhradit na tři splátky po 2.900,-Kč.

Termín konání na začátku roku 2025.

počet účastníků je omezen 

  • Tento program vám urychlí cestu ke spokojenějšímu lektorskému životu
    a nakopne vás k začleňování více a více koučovacích nástrojů. 
  • Vaše koučovací dovednosti se totiž posunou na další level
    a vaše koučovací sebevědomí dostane pořádnou posilovací dávku. 
  • To vše proběhne v bezpečném prostředí stejně naladěných lektorů
    a s mojí maximální a otevřenou podporou.  

do zprávy napište: Čekací listina - Praxe koučink 

Společné Zoom mastermind setkání s účastnicemi programu z 2. běhu - dostatek prostoru pro řešení vlastních témat, ve kterých jdeme opravdu do hloubky. 

Možná vás ještě napadají tyto otázky:

  • Pro koho je program určen? 
    Program je určen pro lektory i učitele jazyků, kteří už s jazykovým koučinkem přišli do styku. Předpokládá se, že znají základní principy, vědí, jak vypadá koučovací otázka a co představuje zachovat nehodnotící postoj. Nejsou jim cizí pojmy jako aktivní naslouchání, jazykové cíle, nebo reflexe procesu učení. A současně už začali určitou část autonomie přenášet na studenty.
  • Co když nebudu stíhat nebo onemocním?
    Informace obsažené v programu vám zůstanou navždy. Maximálně do 1 měsíce od skončení programu je potřeba vyčerpat nácviky a supervize. Termíny doladíme flexibilně ke spokojenosti všech. Jediné pevné termíny budou dané pro společné mastermind setkání na Zoom. Je tedy dost prostoru pro neočekávané situace i kratší dovolenou.
  • Je program pro mě vhodný, i když učím převážně asynchronně / skupiny / děti?
    Ano, principy jazykového koučinku totiž přináší novou perspektivu našeho přístupu, ať už je naše spolupráce se studenty jakákoliv. Záleží na vás, jakou cestu si ve svém lektorském přístupu zvolíte.

Máte další otázky, které by bylo lepší probrat osobně? 

Pojďme si zavolat a probrat vše, na co se chcete zeptat.

Zamluvte si se mnou nezávazný hovor.